رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک رئیس دانشکده کشاورزی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

بسم الله الرحمن الرحیم
"ن و القلم و ما یسطرون"
قسم به قلم و آنچه می نویسد، و سپاس صاحب آن را؛ که به انسان قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود؛ و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بکوش و دانشی آموز و پرتوی افکن     
 که فرصتی که تو را داده‌اند بی‌بدل است

بار دیگر فصل مهر  و آغاز بهار دانش و پژوهش از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانید. آغاز سال تحصیلی جدید و عطر شور و نشاط و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به همکاران صدیق و ارجمند خویش و نیز به دانشجویان عزیز و تلاشگری که گرمی محیط دانشکده از حضور و فعالیت آنان است تبریک عرض می کنم. قطعا در این سال تحصیلی نیز به لطف پروردگار و با همراهی اعضای هیأت علمی فرهیخته و کارمندان متعهد و متخصص ،استمرار موفقیت ها و توسعه هدفمند دانش و پژوهش در سطح دانشکده و دانشگاه رقم خواهد خورد و  حاصل همه تلاش‌های صادقانه و هوشمندانه مجموعه دانشکده ارتقاء دانش و بهروزی کشاورزان استان و کشور و تعالی و پیشرفت برای این مرز و بوم و سربلندی و عزت برای اسلام و مسلمین باشد. ان شاالله
برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
عباس پاکدل
رئیس دانشکده کشاورزی

تحت نظارت وف ایرانی